Erilise teeninduse treening

TEENINDUSKOOLITUSED
Nimetus: Erilise teeninduse treening

Kirjeldus: Erilise teeninduse treeningul aitame teenindajatel häälestada end kliendi vajaduste mõistmisele, et pakkuda uuel ja erilisel tasemel teeninduskvaliteeti. Teenindaja saab koolituselt teada, kuidas kasvatada ettevõtte müügitulemusi läbi silmapaistva teeninduse, oskuslike müügitehnikate ja praktiliste harjutuste.

Lisaks uutele oskustele aitab koolitus osalejatel muuta oma hoiakuid, suurendada töötegemise tahet teha tööd hästi ja professionaalselt. Osaleja oskab teha kliendi teenindamisel teadlikke otsuseid, mis on määravaks kõrgetasemelise tulemuse saavutamisel.

Koolitus toimub: Teie ettevõttele kõige sobivamal ajal. Detailide kokku leppimiseks palume võtta meiega ühendust. 

Koolituse toimumise koht: Tallinn

Koolitajad: Romet Nael ja Tanel Lassik

SIHTGRUPP:
Klienditeenindajad, müüjad, kliendihaldurid, ettekandjad-kelnerid, tellerid, administraatorid, sekretärid, assistendid jne.

KOOLITUSE SISU:
– Kuidas eristuda meeldejääva ja kõrgetasemelise teeninduse kaudu
– Erilise ja tavapärase teeninduskultuuri erinevused
– Kliendikontakti loomine ja juhtimine
– Kuidas õppida tundma kliendi vajadusi
– Müügi vajalikkus teeninduses ning sellega kaasnevad ohud
– Kuidas soovitusmüüki igapäevatöös edukalt rakendada

Treeningprogramm sisaldab lisaks teoreetilisele ja arutlevale osale ka visuaalset materjali, praktilisi näiteid ja ülesandeid, ajurünnakut ja muud põnevat, mis aitavad osalejatel käsitletavat teemat põhjalikumalt mõista ning õpitut edukalt rakendada.

KASU OSALEJATELE:
Erilise teeninduse treeningul osalejad oskavad mõista erilise teeninduse eripärasid, paremini “müüvalt” mõelda ning pakkuda kvaliteetsemat teenindust just oma uue, omandatud hoiaku kaudu. Hea koolitus lisab ka püsivat tegutsemisindu ning on motiveeriva toimega.

Esita päring personaalseks pakkumiseks

Teised teeninduskoolitused: